Nova družina traktorjev Spark združuje vrhunsko kakovost in zanesljivost s tehnologijo, ki prestavlja nepremagljivost traktorjev njihovega razreda. Trikratna moč, tri skupine traktorjev družine SPARK:
SPARK VRT (Deutz motor)
Kmetovanje zahteva fleksibilnost, prilagodljivost in raznolikost. Želja je bila ustvariti traktor, ki bo deloval na mnogo različnih načinov, tako, da se lahko vedno izbere optimalna oprema. Ko enkrat izberete Spark VRT je vse ostalo preteklost.
Poganjajo jih DEUZT TCD Stage IV motorji s štirimi ali šestimi cilindri, ki so bolj odzivni in učinkoviti, ter ponujajo več obremenitvenih rezerv, katerih moč ima razpon od 155 do 215 KM. Trije načini vožnje: ročno, avtomatsko ali PTO, kot bi imeli tri stroje v enem. VRT variabilni menjalnik s štirimi delovnimi območji je izredno učinkovit in omogoča ohranjanje in prilagajanje optimalne hitrosti od 0 do 50 kg/h pri različnih delovnih pogojih.
SPARK (DEUTZ motor)
Paleta modelov in cela vrsta motorjev omogočata modelu Spark opravljanje prav vseh opravil: od pluženja do setve, od obdelave njiv do žetve in od transporta do nakladanja. Traktorje poganjajo DEUTZ TCD Stage IV motorji s štirimi ali šestimi cilindri. Menjalnik s petimi stopnjami, šest Powershift stopnjami, z ročnim ali popolnoma robotiziranim (RCshift) upravljanjem s štirimi moduli delovanja, nepredstavljivo olajša delo. Na voljo je devet modelov z močjo od 156 KM do 226 KM, z možnostjo izbire dveh medosnih razdalj, dveh različic prenosa in treh kabinskih konfiguracij z različnimi ravnmi udobja.
SPARK – SPARK VRT (FARMotion motor)
Z večjo močjo in zmogljivostjo kot kdaj koli prej, so novi modeli Spark 120, 130 in 140 opremljeni z najsodobnejšim, energetsko varčnim hidravličnim sistemom, ki se ponaša z udobjem in široko izbiro konfiguracij, vključno z zelo naprednim Agrosky sistemom samodejnega satelitskega vodenja.
FARMotion Stage IV motorji s štirimi cilindri zagotavljajo odlično delovanje in minimalno porabo goriva. Izbirate lahko med Powershift (tretjinke) ali VRT menjalnikom, PTO z do štirimi hitrostmi. Opremljeni so s hidravličnimi zavorami, kabino z iMonitorjem ter digitalnim displayem ISOBUS.
Stroji z napredno tehnologijo, ki jih je zelo enostavno uporabljati.